Gestioneaza eficient activitatea din industria ta.

  • softuri adaptate industriei tale
  • productivitate crescuta
  • clienti multumiti
Cere oferta

Servicii

Imobiliare

  • Stii profitabilitatea fiecarui spatiu inchiriat si vezi clar veniturile din penalitati.
  • Ai informatiile relevante in timp real, fara sa intrebi la contabilitate.
  • Nu muncesti repetitiv, deci nu apar greseli.

Medical

  • Stii instant ce furnizori au preturile cele mai bune si negociezi cu partenerii in consecinta.
  • Ai acces la analiza financiara, fara sa ceri la contabilitate.
  • Stii profitabilitatea pe servicii, medici, cabinete, clinici.

Constructii

  • Gestionezi fara erori productia de materiale pentru constructii.
  • Tii evidenta tuturor materialelor de constructii.
  • Optimizezi timpul si costurile de productie.

Conta & salarizare

  • Generezi rapid toate declaratiile necesare si le depui la timp.
  • Ai afacerea protejata: nu pierzi date si nu platesti amenzi.
  • Ai rapoarte financiare sau de cheltuieli salariale pe ce perioada vrei.

Mentenanta / reparatii

  • Faci devize usor si rapid, de la birou sau din teren.
  • Stii totul oricand, fara a mai fi nevoie sa consulti contabilul.
  • Stii exact profitabilitatea pe fiecare furnizor.

Turism

  • Gestionezi impecabil toate serviciile furnizate.
  • Ai o evidenta buna a contractelor cu clientii.

Sali de fitness/wellness

  • Gestionezi eficient serviciile vandute si abonamentele clientilor.
  • Tii gestiunea fara greseli a aparatelor din sala de fitness.
  • Ai o evidenta clara a gestiunii de produse destinate clientilor si a furnizorilor.

Telefonie si internet

  • Gestionezi fara erori abonamentele si contractele cu clientii.
  • Tii evidenta vanzarilor pe serviciile din portofoliu.

Consultanta

  • Gestionezi eficient relatia cu clientii.
  • Ai mai mult timp sa iti impresionezi clientii si sa-i fidelizezi.

Functionalitati si avantaje – Servicii

  • Facturezi simplu si rapid si setezi generarea de facturi recurente.
  • Emiti usor comenzi clienti si poti sa preiei datele din comanda in factura.
  • Alegi data scadenta diferita in functie de contract.
  • Poti adauga servicii suplimentare si le poti factura repetitiv automat sau odata.
  • Poti defalca valoarea totala a unui contract in numarul de facturi (rate) dorit cu datele si valorile dorite.
  • Definesti si urmaresti contractele: pe tip de abonament, pe locatii, perioade de contract, chiriasi etc.
  • Poti genera comenzi cu preluare totala sau partiala pe factura.
  • Repartizezi cheltuielie de intretinere si tii evidenta incasarilor aferente.
  • Incasarile din penalitati sunt calculate automat.
  • Repartizezi cheltuielile de intretinere si administrative pe centre de cost, ai vizibilitate asupra lor.
  • Poti trimite email-uri automate clientilor cu facturile scadente pentru a putea incasa la timp.
  • Datele sunt transferate automat in contabilitate.
  • Datele sunt calculate corect, fara ca munca sa fie dublata.
Cere oferta

Retail

store1

Magazin

store

Mini-market

Depozit

Functionalitati si avantaje – eCommerce

  • Facturile sunt generate pe loc.
  • Stocuri organizate pe centre de cost, tipuri de produs, furnizor.
  • Documente variate si indispensabile: facturi personalizate,inventar, NIR, chitante.
  • Notificari trimise automat clientilor tai: notificari de plata, sold.
  • Poti lucra cu stoc negativ, poti comanda produse furnizorilor tai, fara sa refuzi comanezile clientilor.
  • Rapoarte indispensabile unui antreprenor determinat: Cash-Flow, P&L, rapoarte vanzari in timp real si rapoarte pe produse, pe centre de cost, pe clienti, profitabilitate pe puncte de lucru sau furnizor.
  • Interfata touchscreen pentru casa de marcat.
  • Poti face rezervari de stocuri, angajati din alt punct de lucru vad diferentiat stocul disponibil de cel rezervat.
  • Poti face usor si rapid retur bon fiscal din interfata casei de marcat (storno bon prin factura).
  • Notificari cum vrei tu pe stocuri, pentru a evita stoc zero cand ai clientul in fata.
  • Stocuri corecte oricate puncte de lucru ai.
  • Datele se duc automat in modulul de contabilitate, corect, nu muncesti de doua ori.
Cere oferta

eCommerce

Comenzi preluate la timp

Vanzari mai mari

Clienti fericiti

Functionalitati si avantaje – eCommerce

  • Ai produsele tale pe site in TIMP REAL fara interventie umana, automat!
  • Definesti si urmaresti produsele in functie de categorie si poti adauga foto la produse.
  • Stocuri sunt actualizate AUTOMAT la fiecare comanda efectuata pe site de clientii tai.
  • Cheltuielie de intretinere sunt repartizate si ai evidenta incasarilor aferente.
  • Facturarea, inventarul si descarcarea de gestiune se fac usor si fara interventia ta.
  • In contabilitate ajung rapid datele din gestiune.
  • Poti seta facturare recurenta, facturile fiind emise rapid.
  • Oricate articole ai avea, automatizarile functioneaza rapid si corect.
  • Poti seta notificari pe stocuri cum vrei tu.
  • Penalitatile sunt calculate automat.
  • Facturile sunt trimise automat.
Cere oferta

Productie

Productie alimentara / cofetarie-brutarie

  • Gestionezi eficient lantul de productie (sucuri naturale si alte alimente proaspete, de consum imediat sau cu termen de valabilitate lung).
  • Optimizezi consumul de ingrediente.
  • Calculezi automat toate costurile de productie.

Productie industriala

  • Produci neintrerupt cantitati uriase pentru clientii tai.
  • Gestionezi impecabil fluxul de productie de marfuri.
  • Optimizezi timpul si costurile de productie.

Productie bauturi alcoolice

  • Calculezi automat accizele de alcool pe fiecare tip de bautura.
  • Ai control total asupra intregului proces de productie bauturi alcoolice.
  • Optimizezi costurile de productie, pastrand calitatea produselor.
  • Vezi in timp real cat te costa productia si stii ce decizii sa iei.

Productie mobila

  • Te ocupi de clienti, nu sa repari greseli.
  • Reduci timpul de productie a pieselor de mobilier.
  • Reduci cheltuielile cu materialele pentru realizarea pieselor.

Productie produse cosmetice

  • Gestionezi impecabil planul de productie.
  • Decizi inteligent, cu cifre: acces la rapoarte si analize dupa nevoia ta.
  • Optimizezi timpul si costurile de productie.

Productie publicitara

  • Gestionezi eficient cantitatile de cerneluri si alte materiale pentru productia de bannere stradale sau afise publicitare.
  • Estimezi corect consumul pentru a onora comenzile clientilor.
  • Reduci costurile cu resursele de productie.

Functionalitati si avantaje – Productie

  • Creezi retete pentru realizarea produselor alimentare dorite.
  • Poti prelua direct comanda de vanzare in ordinul de productie.
  • Pentru productia de alcool, calculezi automat accizele pe fiecare tip de bautura.
  • Ai siguranta ca realizarea produselor se face in conformitate cu normele sanitare in vigoare.
  • Produci organizat produsele pe care le vei vinde in magazinele tale sau in magazine de desfacere.
  • Bonul de de consum si nota de predare pentru produsul finit (prin validarea unui ordin de productie) sunt generate AUTOMAT.
  • Poti genera comenzi cu preluare totala sau partiala pe factura.
  • Ai raport de productie realizata si cu taxe de productie.
  • Asiguri o buna organizare a productiei.
  • Poti calcula costurile productiei in curs.
  • Produci fara erori toate produsele comandate de clienti.
  • Urmaresti intregul lant de productie, de la reteta la produs finit.
  • Vezi diferentele dintre reteta standard si cea utilizata.
  • Poti lucra cu articole cu loturi si date de expirare.
  • Ai siguranta ca produsele indeplinesc standardele de calitate dorita.
  • Nu faci risipa de ingrediente si stii cu precizie cantitatile pentru productie.
  • Poti lucra cu articole cu loturi si date de expirare.
  • Ai rapoarte importante pentru un antreprenor care vrea sa economiseasca: pe consum (cantitati de ingrediente), cheltuieli de realizare a produselor, pe diferenta dintre cantitatile estimate si cele folosite in productie.
  • Ai calcul de productie in curs si setarea starilor aferente pe ordinul de productie (lansat/finalizat).
  • Ai posibilitatea de a da marfa in custodie si retur custodie.
  • Poti urmari facturile emise si incasarile si platile restante pe intervalele alese.
  • Notele contabile ajung instantaneu in contabilitate.
Cere oferta

Distributie

Coordonare

Monitorizare

Gestionare

Functionalitati si avantaje – Distributie

  • Coordonezi toate fluxurile de aprovizionare sau livrare.
  • Monitorizezi eficient transportul de marfuri.
  • Gestionezi fara erori documentele de livrare.
  • Generezi automat comenzi la furnizori in functie de stocul minim.
  • Poti introduce comenzi de la clienti.
  • Poti crea trasee de livrare pentru comenzi si fluxuri de documente care trebuie urmate pentru efectuarea livrarilor.
  • Poti alege statusul comenzilor si poti seta sa se schimbe automat la preluare document.
  • Urmaresti intregul lant de distributie, de la punctele de ridicare la destinatie.
  • Stii in timp real statusul livrarilor de marfuri.
  • Poti emite si incasa facturi pe teren, dintr-o aplicatie mobila.
  • Poti urmari incasarile si platile.
  • Poti urmari documentele scadente pe intervalele dorite.
  • Ai posibilitatea de a seta ca pe comenzile de cumparare sa apara datele de livrare implicit.
  • Ai control total asupra tuturor comenzilor facute de clienti.
  • Gestionezi facil toate documentele de livrare si ai o evidenta clara asupra activitatii.
Cere oferta

Cere oferta Software si Industrii

* campuri obligatorii

Sunt student

Vreau sa primesc informari educative si noutati de la NextUp

Am citit si sunt de acord cu politica de confidentialitate*

Functionalitati pentru toate industriile

Facturare automata

  • Facturezi automat contractele recurente.
  • Facturarea se face usor si datele se duc automat si in modulul de contabilitate.

Contabilitate

  • Softul asigura un flux neintrerupt al activitatii, fara erori umane.
  • Angajatii pe contabilitate incheie task-urile mai repede, multe date fiind procesate automat.

Rapoarte de analiza financiara

  • Rapoarte pe incasari – stii ce ai incasat deja si ce sume urmeaza sa primesti
  • Raport de venituri generate de penalitati
  • Raport pe vanzari
  • Rapoarte de analiza: P&L (Profit&Loss) si Cash Flow

Management stocuri/servicii

  • Stocurile sunt actualizate in timp real, in functie de vanzari sau aprovizionare.
  • Gestionezi usor si in timp real stocurile, de la birou sau din teren de pe mobil.
  • Poti genera comenzi automate catrte furnizori, conform cu setarile stabilite de tine, pentru a nu ramane cu stoc zero.
  • Poti crea alerte de stoc sau lucra cu stoc negativ.
  • Poti poti comanda produse de la furnizorii tai pentru a nu refuza comenzile clientilor.
  • Faci foi de calcul si devize estimative din magazin sau din teren.
  • Ai vizibilitate asupra produselor si furnizorilor.
  • Ai informatii corecte si in timp real pe articole, servicii si furnizori.
  • Definesti usor serviciiile tale si contractele, urmaresti veniturile pe fiecare.

Management contracte

  • Definesti contractul si penalitatile aferente, calculele se fac automat.
  • Urmaresti usor platile, contractele si penalitatile.

Management penalitati

  • Trimiti automat notificari clientilor despre intarzierile de plata.
  • Alegi scadenta diferita in functie de contract.

Management discount-uri

  • Calculezi usor discounturi procentuale sau valorice, pe documente, pentru clienti si furnizori.
  • Setezi trimiterea automata de notificari clientilor privind platile pe care trebuie sa le faca.

Subscriptie anuala

  • Numar nelimitat de apeluri, suni de cate ori ai nevoie.
  • Cost controlabil, ai pret fix pe abonament.
  • Versiuni noi dese, cu functionalitati utile.

Ce spun clientii

Numarul de greseli scade cu NextUp ERP

Slide

NextUp a reusit sa acopere aceste nevoi, ba chiar mai mult. Desi este un program gandit pentru gestiune contabila, nu se limiteaza doar la acest lucru. Este usor de utilizat, intuitiv si interactiv, cu posibilitate de costumizare incat sa poti extrage informatiile contabile necesare in forma dorita. Multitudinea de moduri de filtrare a inregistrarilor, rapoartele pe care le genereaza automat si posibilitatea de personalizare sunt doar cateva din lucrurile de care am ajuns sa depindem in ultimii 4 ani. In ceea ce priveste putinele situatii in care ne-am lovit de probleme tehnice sau am intampinat dificultati, echipa NextUp a fost foarte prompta in solutionarea lor.

Adrian Calin,
Director General Adjunct NEMIRA GRUP

Slide

Eram in cautarea unui solutii care sa ne permita atat administrarea contractelor cu clientii, cat si gestionarea eficienta a stocurilor din organizatie, si bineinteles sa ofere un raport bun calitate – pret. Echipa NextUp ne-a convins in primul rand prin deschiderea de a gasi solutii adapate cerintelor noastre de business. Pana la acest moment am reusit sa demaram utilizarea softului pe doua unitati din grupul nostru de firme si suntem foarte multumiti de rezultate.

Alina Stefan,
Director Financiar CAMBRIDGE SCHOOL

Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0