Sistem ERP practic si intuitiv. Gestioneaza afacerea inteligent si organizat.

  • ai PREDICTIBILITATE, SIGURANTA si CONTROL
  • iei decizii corecte si calculate in business
  • castigi timp, reduci costurile
Cere oferta

Ce contine sistemul ERP

Gestiune stocuri si servicii

  • stocuri actualizate in timp real, oricat puncte de lucru ai
  • descarcare de gestiune in timp real, oricati useri simultani ai
  • inventar corect si la distanta de un click
  • sincronizare cu magazinul online
  • lucru cu stoc 0, stoc negativ
  • lucru pe loturi, puncte de lucru
  • rapoarte vanzari, cele mai vandute produse, topuri furnizori, profitabiliate produse/centre de calcul
  • trimiteri automate de documente, conform cu setarile tale (facturi, avize, notificari)
  • setare discount
  • trimitere documente pe email/SMS catre clienti
  • rapoarte de vanzari pe produse/servicii
  • rapoarte pe top produse/servicii sau agenti

Contabilitate

  • declaratii fiscale corecte si actualizate din timp
  • preluari din gestiune si/sau alte softuri sub forma de note contabile
  • calcule automate
  • introduceri de date automate – facturi, extrase, alte documente
  • verificari automate
  • balanta pe centre de cost
  • lucru pe puncte de lucru
  • rapoarte de cash-flow anual si profit/pierderi, bugetare
  • previzionare venituri si cheltuieli
  • import din alte aplicatii

Plan productie

  • definire retete pentru produse finale sau semifabricate
  • preluare comanda in ordinul de productie
  • antecalculatii de cost
  • raport diferente intre cantitatile estimate si cele folosite
  • raport pe productia realizata
  • raport taxe de productie
  • rapoarte pe furnizori de materii prime, vanzari, profitabilitate

eCommerce

  • stocuri afisate pe site in timp real, automat
  • trimitere automata a documentelor de vanzare catre cumparator
  • setari de notificari
  • posibilitatea de a vinde stoc negativ
  • evidenta stocuri/servicii
  • statusuri comenzi personalizate/intermediare
  • integrare cu platforme de ecommerce sau propriul eshop
  • actualizare disponibilitate produse pe eshop in timp real
  • facturare automata
  • rapoarte de vanzari pe produse/servicii, top clienti

Distributie

  • facturare si verificare stoc din aplicatie mobile de catre echipa de vanzari din teren
  • afisare stocuri, comenzi, statusuri intermediare pe produse in timp real din teren, oricati useri simultani
  • monitorizare documente pentru transport marfa
  • definire trasee de livrare
  • gestiune fluxuri operationale
  • setare date de livrare pe comenzi
  • monitorizare trasee in curs
  • verificare cantitati comandate de la furnizori

Contracte

  • facturare recurenta automata, conform preferintelor tale
  • definire discounturi pe contract sau client, in functie de deciziile de management, aplicabile automat
  • asociere documente pe contracte
  • activare sau dezactivare linii de contract
  • preluare automata a cantitatilor si preturilor din alte documente
  • calculare automata a intarzierilor de plata si a penalitatilor
  • acodare reduceri sau aplicare majorari de pret
  • configurare intervale de facturare
  • urmarire facturi generate/care urmeaza sa fie generate

Imobilizari

  • raport detaliat pe imobilizari in curs de amortizare
  • raport pe obiecte de inventar
  • intervariere automata
  • intrare mijloace fixe prin documente de aviz
  • generare amortizari lunare si fise de imobilizari
  • vizualizare date despre mijloace fixe si valori amortizate
  • calcul deductibilitate partiala

Analiza financiara

  • raport cash-flow
  • raport profit&loss
  • rapoarte de profitabilitate pe centre de cost
  • rapoarte de profitabiliate si vanzari pe produse, ageti de vanzari, furnizori
  • rapoarte vanzari pe produse/servicii, puncte de lucru, agenti vanzare, clienti
  • topuri produse, clienti

Dashboard rapoarte management

  • dashboard mobile cu grafice, pentru management
  • vanzari zilnice in timp real, vanzari pe produse, pe categorii, previziunie, comparatii fata de obiective
  • acces de ORIUNDE, cu date in timp real

Integrari

  • integrare cu diverse platforme de ecommerce
  • integrare cu UiPath pentru procese robotizate
  • integrare cu eMag, FAN Courier
  • importuri automate din alte aplicatii de facturare
  • importuri din aplicatii bancare (MT, extrase)
  • alte importuri si integrari automate si/sau personalizate
  • integrare cu terminale mobile si case de marcat
  • integrare cu generatoare de documente
  • integrare API

Inteligenta artificiala

  • numeroase procese automatizate
  • date transferate de pe facturi sau extrase bancare in doar cateva minute
  • automatizare customizate pentru afacerea ta

Aplicatie mobila

  • ideala pentru vanzari pe teren
  • comenzi generate si facturi emise pe loc
  • date despre comenzi transmise in timp real

Avantaje pentru tine in functie de rolul tau

Antreprenor

  • ai acces in timp real la date financiare
  • ai o viziune clara asupra afacerii
  • ai acces la rapoarte de analiza financiara pentru a stii cum stai in business
  • ai VIZIBILITATE pe termen lung, ca sa poti preveni pierderile
  • ai CONTROL TOTAL: ai siguranta ca activitatea functioneaza si business-ul creste fara sa fii prezent fizic
  • cresti productivitatea angajatilor in timp ce reduci cheltuielile si consumul de resurse (timp, bani)
  • devii un antreprenor mai liber: afacerea functioneaza in directia data de tine fara ca tu sa fii implicat in operational
Cere oferta

Contabil

  • lucrezi mai rapid, mai organizat, fara stres
  • zero greseli umane – ai productivitate mai mare
  • soft usor de folosit, intuitiv, il inveti rapid
  • ai acces la tutoriale pentru a-ti indeplini sarcinile mai repede
  • multe operatiuni sunt automatizate, generezi declaratii imediat
  • modificarile legislative sunt implementate rapid
  • ai control total asupra activitatii, softul lucreaza pentru tine
Cere oferta

Gestionar

  • inveti rapid softul, este intuitiv
  • lucrezi eficient, fara greseli
  • ai acces in timp real la date privind stocurile
  • nu trebuie sa modifici manual stocurile, face softul pentru tine
  • e totul sincronizat, nu apar greseli in gestiunea stocurilor
  • ai acces la rapoarte de vanzari pe produse
Cere oferta

Sales

  • vezi rapoarte de vanzari complete
  • vezi rapoarte de incasari
  • ai acces in istoricul clientilor
  • ai o evidenta clara a facturilor
Cere oferta

Simulari preturi ERP

Magazin sau depozit

MARIME:

  • numar angajati: 10-50
  • cifra de afaceri: 1,5-5 mil. euro

FUNCTIONALITATI INCLUSE:

  • gestiune stocuri, contabilitate completa, facturare, trasee de livrare, status comenzi etc

COST ESTIMAT (fara TVA)*:

  • 3.500 euro

*include abonament suport tehnic, dotari cu viitoare functionalitati in soft si alte facilitati pe 12 luni; verifica pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Cere oferta personalizata

Magazin online

MARIME:

  • numar angajati: 3-30
  • cifra de afaceri: 400k-3 mil. euro

FUNCTIONALITATI INCLUSE:

  • gestiune stocuri, gestionare comenzi, gestionare clienti sau furnizori, status comenzi, contabilitate completa, facturare, stocuri actualizate in timp real, eficientizare flux site, trasee de livrare, gestionare documente de livrare etc

COST ESTIMAT (fara TVA)*:

  • 4.500 euro

include abonament suport tehnic, dotari cu viitoare functionalitati in soft si alte facilitati pe 12 luni; verifica pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Cere oferta personalizata

Firma contabilitate (mare)

MARIME:

  • numar angajati: 20-60
  • cifra de afaceri: 1-3 mil. euro

FUNCTIONALITATI INCLUSE:

  • contabilitate completa, declaratii complete, centre de cost, analiza financiara, management imobilizari

COST ESTIMAT (fara TVA)*:

  • 4.500 euro

include abonament suport tehnic, dotari cu viitoare functionalitati in soft si alte facilitati pe 12 luni; verifica pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Cere oferta personalizata

Firma contabilitate (medie)

MARIME:

  • numar angajati: 2-30
  • cifra de afaceri: 30k-300k euro

FUNCTIONALITATI INCLUSE:

  • declaratii obligatorii, adeverinte si alte documente obligatorii, fise partener, lucrul cu NC, rapoarte clasice contabilitate

COST ESTIMAT (fara TVA)*:

  • 1.860 euro

include abonament suport tehnic, dotari cu viitoare functionalitati in soft si alte facilitati pe 12 luni; verifica pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Cere oferta personalizata

FAQ – Intrebari frecvente si raspunsuri despre softul ERP

ERP (Enterprise Resourses Planning – Planificare resurselor companiei) este un sistem software care integreaza toate informatiile privind gestiunea stocurilor si/sau a serviciilor, aprovizionarea, contabilitatea si care ajuta la planificarea resurselor si a bugetelor si la organizarea tuturor proceselor de activitate.

Un ERP performant si modern automatizeaza operatiuni repetitive si ofera date in timp real pentru a avea o evidenta clara asupra directiei business-ului.

Cu un sistem ERP complet integrat si bazat pe procese robotizate, cum este NextUp, angajatii devin mai productivi si eficienti avand acces la aceleasi informatii actualizate in timp real pentru a-si indeplini mai rapid, fara stres si fara greseli sarcinile de zi cu zi.

Odata implementat ERP-ul potrivit, ca antreprenor ai acces la date complete si rapoarte financiare privind produsele, clientii, furnizorii si vanzarile, obtinand astfel PREDICTIBILITATE in afacerea ta. Stii exact ce sa faci mai departe, ai siguranta ca nu gresesti si ai increderea ca iei decizii corecte care iti duc afacerea la nivelul urmator.

Apesi pe oricare buton Testeaza GRATUIT din aceasta pagina, completezi formularul si noi iti trimitem un demo pentru a testa sistemul ERP.

Da, in functie de nevoile afacerii tale, poti alege functionalitati de gestiune stocuri si servicii, contabilitate, rapoarte financiare, management contracte, management plan de productie, management documente de livrare, integrari cu alte platforme, procese automatizate si functionalitati customizate dupa nevoile afacerii tale.

Da, NextUp ERP poate fi integrat cu platforme de ecommerce ( propriul tau eshop, WooCommerce, PrestaShop, Shopify etc), tehnologii care automatizeaza procese de business (ex. UiPath), API-uri, partenerii tai (ex. eMag, FAN Courier), softuri de facturare, echipamente pentru magazin sau depozite (case de marcat, terminale mobile) sau servicii WEB.

Da, NextUp ERP este perfect customizabil si flexibil. In soft pot fi adaugate noi functionalitati in functie de nevoile afacerii tale. Afla mai multe detalii de pe pagina www.nextup.ro/customizari.

Da, NextUp ERP este perfect customizabil si flexibil. In soft pot fi adaugate noi functionalitati in functie de nevoile afacerii tale.

Cere oferta

Ce spun clientii

Numarul de greseli scade cu NextUp ERP

Slide

NextUp ERP mi-a schimbat complet modul in care imi pot controla business-ul. La inceputul proiectului mi-a fost putin teama de complexitatea schimbarilor care urmau sa aiba loc dar datorita calitatii resurselor alocate, inclusiv un manager de proiect dedicat si consultanti cu o vasta expertiza, am avut parte de o experienta foarte placuta. Ei au anticipat necesitatea ca angajatii nostri sa inteleaga si sa accepte schimbarile care au loc odata cu introducerea unui nou sistem. Calitatea umana pe care am regasit-o in cadrul echipei a contribuit enorm la selectia noastra finala de alegere a unui sistem ERP deoarece s-au implicat in orice moment cu onestitate si integritate, iar calitatea muncii lor a depasit in mod constant asteptarile noastre. Utilizez intregul sistem NextUp ERP, inclusiv partea de mobile, si ma bucur de calitatea de client VIP. Recomand cu caldura!

Viorel Mihailescu,
owner NEXT LEVEL

Slide

Cunosc acest software de mai bine de 20 de ani, i-am admirat evolutia de-a lungul timpului, mi-a placut intotdeauna sa lucrez cu el. Este simplu si la indemana in utilizare, dar totusi complex in optiunile pe care le ofera. De-a lungul timpului, colegilor cu care am lucrat le-a fost usor sa il invete, totul este logic si bine integrat, indiferent de profilul de activitate al societatii. Iar cand am avut nevoie de ajutor, intotdeauna l-am gasit la indemana prin intermediul oamenilor de la suport si asistenta tehnica, mereu saritori, amabili si profesionisti.
In acest moment lucram cu mai multe module ale programului, DeliciuDeCiocolata.ro fiind un magazin online prezent pe piata din 2008 si cu un portofoliu de peste 8.000 de produse. Am apelat de la inceput la NextUp si ne-a fost usor sa lucram cu stocurile, clientii, furnizorii, sa gestionam produsele. Faptul ca programul este impartit in module ne-a permis sa achizitionam fiecare modul atunci cand dezvoltarea businessului a cerut-o si nu a trebuit sa investim de la inceput intr-un modul de care nu avem nevoie.
Noi il pretuim mult si il recomandam cu drag tuturor. Este extrem de bun, logic, intuitiv, indiferent daca esti la inceput de drum sau in plina expansiune :).

Monica Constantin,
CFO DELICIUDECIOCOLATA.RO

Slide

Folosim softul NextUp ERP din 2015. Este o solutie completa de contabilitate si gestiune. Aplicatia software financiar-contabila NextUp imi asigura flexibilitate, dar si un control mai bun asupra datelor. Astept cu interes continuarea colaborarii si sunt sigura ca exista loc de dezvoltari mai complexe pe viitor. Recomand NextUp!

Lacramioara Cristea,
Director Operational FLORIA.RO

Slide

Am folosit toate versiunile de NextUp, iar echipa NextUp m-a ajutat mereu cand am avut nevoie. Ma simt in siguranta in ceea ce privestea contabilitatea, stiu ca datele sunt corecte, mai ales ca volumul nostru de operatiuni e foarte mare. In plus, au gasit solutii si pe specificul nostru si deja suntem mai mult decat parteneri.
Ne-au personalizat aplicatia pe fluxurile noastre de lucru astfel incat sa putem face import la fisierele de incasare prin POS si a fisierelor de vanzari. Inregistrarea facturilor de clienti si furnizori ne permit generarea tuturor rapoartelor de care avem nevoie. O parte importanta este aceea ca se poate interveni asupra unei inregistrari pentru a fi modificata. Modulul de mijloace fixe, integrat in conta, a fost o solutie binevenita pentru a castiga timp.

Eugenia Sava,
Director Financiar MELI MELO

Cere oferta ERP

* campuri obligatorii

Sunt student

Vreau sa primesc informari educative si noutati de la NextUp

Am citit si sunt de acord cu politica de confidentialitate*

Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0