Techinline prin aplicatia de Remote Desktop Software numita FixMe.IT, oferă pentru experţi IT, tehnicieni şi directori de suport cu un puternic instrument pentru remote desktop de la distanţă, pentru a oferi asistenţă tehnică instant către toţi clienţii săi.

Caracteristici Cheie pentru Suportul la Distanta

Utilizarea comună a desktop-ului pe două căi
Conectaţi-vă la ecranul unui calculator la distanţă sau utilizaţi în comun propriul ecran împreună cu un client.

Acces nesupravegheat
Configuraţi până la 150 de calculatoare pentru acces nesupravegheat cu licenţa dumneavoastră şi organizaţi-le pe grupuri, pentru o gestionare convenabilă.

Reporniţi în Safe Mode
Reporniţi un computer la distanţă în Safe Mode şi continuaţi-vă automat sesiunea de suport.

Transfer de fişiere cu tragere şi plasare
Trageţi şi plasaţi fişierele şi dosarele direct în/din fereastra desktop la distanţă.

Clipboard comun
Utilizaţi în comun datele dumneavoastră clipboard (text, imagini, fişiere etc.) între calculatorul dumneavoastră şi calculatoarele clientului.

Navigare pe monitoare multiple
Vizualizaţi cu uşurinţă şi controlaţi orice număr de monitoare legate la calculatorul la distanţă.

Auto Scroll şi Auto Scale
Navigaţi în mod convenabil pe ecranul clientului atunci când rezoluţia acestuia este mai mare decât a dumneavoastră.

Pachet MSI
Implementaţi în masă aplicaţia Clientului folosind Politica de Grup sau includeţi-o ca parte a pachetului dumneavoastră.

Combinaţia Ctrl-Alt-Delete
Trimiteţi combinaţia Ctrl-Alt-Delete unui calculator la distanţă pentru a vă autentifica sau pentru a schimba o parolă Windows.

Deconectare-Conectare şi Schimbare Utilizator
Deconectaţi-vă – Conectaţi-vă la distanţă pe calculatorul unui client pentru a efectua diferite sarcini fără a întrerupe sesiunea activă.

Suport sesiune multiplă
Porniţi şi gestionaţi un număr nelimitat de sesiunide suport în acelaşi timp.

Restart si reconectare automata
Repornire a unui computer la distanță, fără încetare sesiunii de remote.

Nu necesita drepturi de administrator
Clientul nu necesita drepturi de administrator pentru a rula aplicatia Techinline.

Chat inclus
Schimbaţi mesaje text cu clientul la distanţă folosind chat-ul live inclus.

Functie de lupă
Vizualizaţi o porţiune a ecranului la distanţă cu rezoluţia sa originală în modul Auto Scale.

Instrument indicator laser
Util pentru a pregăti clienţii să realizeze anumite acţiuni pe calculatorul lor.

Instrument pentru desenat
Desenaţi pe ecranul la distanţă pentru a ajuta clienţii să vă înţeleagă instrucţiunil.

Sesiune de înregistrare video
Înregistraţi sesiuni active de suport pentru audit şi pregătire. Sesiunile înregistrate sunt stocate local pe calculatorul expertului şi pot fi vizualizate în orice moment.

Efectuaţi sarcini administrative
Instalaţi software, schimbaţi setări de sistem şi realizaţi alte sarcini ce necesită drepturi de administrare pe calculatorul la distanţă.

Avantaje

Conectare simplă şi rapidă la un calculator la distanța

Conectarea la un client la distanţă în trei paşi simpli, fără a configura setări de reţea sau a instala software.
Tot ce trebuie să facă clienţii dumneavoastră este să deschidă o pagină web şi să vă menţioneze numărul de client din 6 cifre.

Suport de la distanţă (Remote Desktop Software) pentru Calculatoarele Nesupravegheate*

Instalaţi o aplicaţie nesupravegheată a clientului pe calculatorul sau serverul la distanţă şi conectaţi-vă în orice moment fără prezenţa sau implicarea clientului.
Realizaţi în modul nesupravegheat aceleaşi acţiuni ce sunt disponibile în timpul unei sesiuni obişnuite.
* O licenţă cu abonament unic permite configurarea a până la 150 de maşini pentru acces nesupravegheat.

Cea mai bună performanţă şi cea mai înaltă siguranţă

Techinline se bazează pe o reţea de servere de comunicare distribuită în diferite regiuni ale lumii. Acest sistem identifică calea optimă de conectare între Expert şi Client şi redirecţionează spre alt server de comunicare în cazul în care serverul original eşuează sau este neglijat din orice motiv.

Accesaţi-vă clienţi transparent în spatele firewalls, proxy, NAT

Indiferent de unde se află clienţii dumneavoastră, întotdeauna veţi putea să porniţi o sesiune de suport şi să vă conectaţi din nou la calculatorul clientului fără să reconfiguraţi vreo setare de reţea.

Proiectat pentru securitate şi protecţie maximă

Toate comunicările dintre Expert şi Client sunt transmise prin protocol HTTPS. Techinline foloseşte tehnologie standard de encriptare pentru industrie de 256-bit SSL (Secure Sockets Layer) pentru a asigura cel mai bun nivel de siguranţă şi confidenţialitate a datelor transmise.

Oferiţi clienţilor dumneavoastră suport de marcă

Integraţi pagina de suport a clientului direct în schiţa proprie a paginii web a societăţii dumneavoastră! Astfel vă asiguraţi că vi se va cere suport direct de pe pagina dumneavoastră web pentru a simplifica întregul proces de conectare.

Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0